Astra: Taslaktan Kilit Görsele Uzanan Yol

Konu

#1
Selam,

bugün Valorant'ın başçizerlerinden Suke'nin Astra karakterimizin taslak aşamasındaki çiziminden şimdiki halindeki çizimini izleyeceğiz, hadi videomuza geçelim.



Sizlere Çizerimizin yazdığı birkaç yazıyı ekleyeceğim;

  • 2. Bölüm 2. Kısım kapsamında VALORANT'a en yeni ajan Astra'yı dahil ettik. Oynanışta olduğu gibi, yeni bir şeyler eklemek tek başına yeterli olmuyor. Her ajanın görselleri kendi özünü temsil ederken bir yandan da tarz ve tutarlılık bakımından VALORANT dünyasının geri kalanıyla uyum içinde olmalı.
  • Tüm ajanların çizimleri yukarıdaki gibi bir "kapak resmiyle" başlar.
  • Kapak resimlerini hazırlamak hızlı ve kolay bir iştir. Bunlar sayesinde işe girişmeden önce birden fazla seçeneği değerlendirerek tüm süreci daha verimli hale getirebiliyoruz. Çünkü sonraki adımlara geçince işin geri dönüşü olmuyor.
  • Bu aşamada ajanın kimliğini, tavrını, karakterini ve mesela bir eldivene sahip olması gibi ayırt edici özelliklerini göz önünde bulunduruyoruz. Karakterin en önemli yönlerini öne çıkarıyoruz ki siz bir bakışta kim olduğunu şıp diye anlayabilin.
  • Odaklanmamızı gerektiren önemli noktalardan biri de karakteri oluşturan şekilleri havalı ve heyecan verici kılmak. Aslında bu, karakterleri gerçekçi bir şekilde görselleştirmekten daha fazla öncelik taşıyor. Fakat bu dengeyi korumak gerçekten zor!

VALORANT "KİLİT GÖRSELLERİ"
[Resim: 1615468388764_3_9_21_AstraA15KeyArtBTSArticle_embed.jpg]

VALORANT'ın "kilit görselleri" söz konusu olduğunda (yeni şeyleri tanıtmak için kullandığımız görselleri kastediyoruz), süreç sizin bakış açınızdan bakmakla başlıyor. Size ne hissettirmek istiyoruz ve siz nasıl bir şey deneyimlemek istiyorsunuz?

Astra'da onun Kontrol Uzmanı rolünü bir şekilde göstermek istedik. Karakterden yola çıktığımızda, Astra hükmettiği güçlerle tanımlanan bir ajan. Ayrıca, cıvıl cıvıl genç bir kadın ve muzip bir karakteri var.

Peki bu havayı farklı kompozisyonlar ve pozlar aracılığıyla görsel olarak nasıl aktarabiliriz? Süreç kabataslak birkaç çizimle başladı. Onun havada süzüldüğü poza yönelerek rolünü bir şekilde hissettirmeye çalıştık. Bu sayede görsele bakan kişi (yani siz), onun güçlerinin gökyüzüyle alakalı olduğunu anlayabilir.

İkinci aşamada bedeninin hafif eğik olduğu bir taslağı seçmeyi uygun gördük. Böylece, gökyüzünün gücünü kontrol ederken aslında muziplikten de geri durmadığı düşüncesini size aktarabilecektik. Yukarıdaki videoda gördüğünüz üzere bu kararımızın üstüne başka şeyler eklemeyi sürdürdük. Astra'nın yüzünü "kameraya" doğru çevirdiğinde çok hafifçe sırıttığını görebiliyorsunuz.

Sahip olduğu auranın gücünü Afrika fütürizminden öğelerle bir araya getirmek, tasarım sürecinin en eğlenceli aşamalarından biriydi. Kolundaki altın efektleriyle oynamaktan çok keyif aldım. Özellikle de kolunun alt kısmındaki parçaların uçuşmaya başlaması ve karakterin "gerçek" formunun ortaya çıkması çok hoş bir ayrıntı oldu.

[Resim: 1615468388763_3_9_21_AstraA15KeyArtBTSAr...purple.jpg]
Ajanın oyundaki ulti yeteneği de bizim için heyecan verici başka bir yöndü. Tüm yeteneklerini bir arada göstermemiz mümkün olmasa da sahip olduğu gücü tüm canlılığıyla görselleştirebiliyoruz.

Tüm bu öğeler bir araya gelince ajan âdeta hayat buluyor. Bir kapak resminden buraya gelene kadar geçtiğimiz aşamaları görmek beni bile şaşırttı! Umarız bu süreci görmek sizin de hoşunuza gitmiştir!

"Alıntı'dır, Valorant Türkiye"
Cevapla

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da