VALORANT|2.06 YAMA NOTLARI(KISMİ OLARAK)

Konu

#1
[Resim: 1617063247960_206.jpg]
Masters sonrasında vaat edilen Viper ve Yoru değişiklikleri üzerinde çalışma zamanı. Ayrıntılar aşağıdadır, ancak bunların yaşadıklarında nasıl oynayacağına yakından dikkat edin.
Bu kulaklıkları takın ve simüle edilmiş bir surround ses alanı kullanarak düşman ayak seslerini, yeniden yüklemeleri ve Deathmatch yeniden doğuşlarını belirlemeye yardımcı olan HUE'nin keyfini çıkarın.
Ayrıca, Tırmanış araçlarına olan sevginiz, bazı yetenek güncellemeleri ve mod için donanım varyasyonlarıyla iyiliğe karşılık veriyordu.
Aman Tanrım, Bucky, nerfine bak.

AJAN GÜNCELLEMELERİ
VIPER
[Resim: 1617062719033_viper-banner.png]
~Vıper'ın Zehir Bulutu, Zehirli Perdesi veya  Asit Havuzu'ndan geçen düşmanlara anında en az 50 çürüme uygulanır.
~Zehirli Perde içerisinde zamanla çürüme 15'ten düşürüldü -> 10
~Zehir bulutu dışındayken. can yenilenmesi azalmadan önceki gecikme düşürüldü 2.5> »1.5
~Vıper'ın yeteneklerinden birine dokunun ve -50 can kaybedin. ANINDA.

~Zehir Bulutu - Küreyi yakalama mesafesi = 200 >>> 400'e çıkarıldı.
~Asit Havuzu kuşanma süresi azaldı = 1.1 >>> 0.8
~Zehir Perdesi- Artık Viper öldüğünde, Zehir perdesi 2 saniye boyunca etkin kalacaktır (Perde Etkin Olmalı)


YORU
[Resim: 1617062719034_Yoru-banner.png]
~Yoru artık Işınlanma Yeteneğini Ultisi açıkken kullanabilir.
~Ulti için gereken puan 7'den 6'ya düşürüldü.
~Işınlanma Yeteneği artık öldürmelerde yenilenmiyor ve bunun yerine her 35 saniyede bir yenileniyor.
~Işınlanma Yeteneği 20 saniye yerine 30 saniye sürer.
~Flaş aktivasyon süresi 0,8 azaldı >>> 0.6 saniye
~Flaş süresi 1.1'den yükseltildi >>> 1.5

KILLJOY
[Resim: 1617062719030_Killjoy-banner.png]
~Killjoy artık satın alma aşamalarında, kullanamadığı nanoswarm bombalarını alabilir.

SİLAH GÜNCELLEMELERİ

BUCKY(NERF)

~ Mermi yayılması azaldı (Sol tıklama ve Sağ tıklama)

Hasar Düşürüldü:
~ 0m-8m,20dmg'dir
~ 8m-12m,12dmg'dir
~ 12 metrenin ötesinde 9dmg
~ 15 metre ve daha uzaktan sağ tık ile atış yapılması durumunda >>> 5dmg

MOD GÜNCELLEMELERİ
TIRMANIŞ
Oyunlarına derinlik katmak ve daha dinamik dövüş durumları yaratmak için birkaç yeteneği devre dışı bıraktık ve karışıma bazı baharatlı teçhizat deneyimleri ekledik.
Yetenekleri
/ NEFES KESEN artık yere dokunduğunuzda yeniden doldurulan iki Blast Pack Charges ile birlikte geliyor. Bu takviyeleri uygulayın,
.1 Kartopu silahı artık paten ile birlikte geliyor - Artan hareket kabiliyeti size genellikle daha Ölümcül silahlar için bir avantaj sağlayacaktır.
/ Büyük bıçak artık öldürürken bir Tailwind (Jett Dash) şarjı ile geliyor.Tüm boşlukları kapat,
/ Dizilim varyasyonları biraz şaşırtıcı olacak ve nadiren ortaya çıkacaklar Hangilerinin olduğunu bize bildirin.

REKABET GÜNCELLEMELERİ
⦁ / Bazılarınızın oyunlarında en iyinin en iyisinin nasıl olduğu konusunda daha fazla bilgi görüntüleme seçeneği istediğinizi duyduk.
Böylece artık bir lider panosu girişine sağ tıklayabilir ve maç geçmişine göz atmak, oyunlarının ayrıntılarını görmek ve rütbe sıralaması ilerlemelerine bakmak için kariyerlerini görüntüleyebilirsiniz.
-1 Liderlik Tablosundaysanız, ancak kim olduğunuzu başkalarına vermek istemiyorsanız. Kendinizi bir 'Gizli Ajan' olarak etiketlemek için kariyer geçişimizden yararlanabilirsiniz.
Son Düzenleme: 30-03-2021, 03:52, Düzenleyen: feeliN.
Cevapla
#2
Ona buna nerf geleceğine şu odine el atsınlar artık
Cevapla
#3
Reynaya zamanında gelen nerf 3 küreye düşecekti breachin flaş süresini de görüyoz ...
Cevapla
#4
(30-03-2021, 10:14)ZPlaysMC Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Ona buna nerf geleceğine şu odine el atsınlar artık

odin cok op direk kaldırsınlar 12-12 olunca full herkesin elinde bıktık.
Cevapla

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da