VALORANT // Yama Notları 2.02

Konu

#1
[Resim: 1611119557394_image1586495899.png]SİLAH GÜNCELLEMELERİ

Tüfekle Hareket Ederken İsabetlilik Güncellemesi (Bulldog/Guardian/Phantom/Vandal)

• Tüfeklerle koşarken ateş etme hata payı arttı: 3,75 >>> 5
• Tüfeklerle yürürken ateş etme hata payı arttı: 0,8 >>> 1,1
• Tüfeklerle çömelerek ilerlerken ateş etme hata payı arttı: 0,3 >>> 0,8

[Resim: 1612307105251_t%C3%BCfek%20geri%20tepme.bmp][Resim: 1612307110618_silah%20geri%20tepme.bmp]





[Resim: 778757900939689985.png?v=1]REKABET GÜNCELLEMELERİ

• Kademe puanı yakınsamasının etkisi arttırıldı. Artık oyuncular eşleştirme kademesi, yani MMR değerine daha hızlı erişecek. Böylece ait oldukları kademeye ulaşabilmek için daha az karşılaşma oynamaları gerekecek.
► Oyuncular hak ettikleri kademeye daha hızlı tırmanacak.
► Herkes beceri düzeyine uygun en ideal kademeye ve/veya liderlik tablosu konumuna daha hızlı ulaşacak. Yeni dereceli sistemini yayınlarken biraz ihtiyatlı davranmak istedik fakat ait olduğunuz kademeye ulaşabilmek için bazen çok fazla karşılaşma oynamanız gerektiğini düşünüyorduk. Yakınsamanın etkisini ikiye katlayarak aşırı uçlardaki oyuncuların yeri geldiğinde 40 ve üstü kademe puanı kazanıp olmaları gereken kademeye çabucak tırmanmasını sağlayacağız.

• Demir ve Elmas arasında, oynadığı karşılaşmada üstün performans gösteren oyuncular (yani kendi genel performansını aşanlar) bonus kademe puanı kazanacak.

► Oyuncuların karşılaşmalarda beklenenden daha iyi bir performans gösterdiği ve deyim yerindeyse "yardırdığı" anları ödüllendirmek istiyoruz.
► Bu sayede ortalama performansınıza "fark attığınız" karşılaşmaları göz önüne çıkarmak da çok daha kolay olacak. Bunun sonucunda biraz daha hızlı kademe atlayacak ve yardırdığınız karşılaşmalar için ödüllendirileceksiniz. Unutmayın, burada önemli olan sizin kendi olağan performansınızın üzerine çıkmanız, takım arkadaşlarınızdan veya rakiplerinizden daha iyi oynamanız değil.
► Bunu karşılaşmalarda çok iyi performans gösteren ikincil hesaplarla baş etmeye yardımcı olacak bir başka sistem olarak da görebilirsiniz. İkincil hesaplar tam da bu sebepten dolayı çok daha hızlı kademe atlayacak ve beceri düzeylerini yansıtan kademelere yerleşecek (dolayısıyla daha yüksek beceri gerektiren karşılaşmalara atanacak).

• Elmas 3'te en fazla 2 kişilik hazır gruplar oluşturulabilecek.

► Ölümsüzlük'e bir adım kala oyuncuların "kendini göstereceği" bir alan oluşturmak istedik. Oyuncuların Ölümsüzlük'e ulaşmak ve liderlik tablosuna girmek için kasmaya başlayacağı noktada beş kişilik hazır gruplar oluşturularak avantaj sağlanamayacak.
► Arkadaşlarınızla birlikte oynama ve rekabet etmenizi destekliyor ve bunu elimizden geldiğince mümkün kılmaya çalışıyoruz. Fakat bir yandan da liderlik tablosuna giren oyuncuların rekabet bütünlüğüne olan güvenini temin etmek durumundayız.
► Ölümsüzlük ve üzerine ulaşmanın getirdiği prestiji korumak istiyoruz. Bu nedenle Ölümsüzlük'e bir adım kala oyuncuların kendini gerçekten kanıtlaması gerektiğine inanıyoruz. Bu değişiklik Ölümsüzlük'ten önce beş kişilik hazır gruplar oluşturmayı engelleyerek Elmas 3 oyuncularını ulaşmayı amaçladıkları ortama önceden alıştıracak. Elmas 3, Ölümsüzlük ve üzerine göz kırpan oyuncuların kendini kanıtlama alanı olacak.

• Sahip olduğunuz liderlik tablosu kademesi artık Kariyer: Kısım Kademesi sekmesinde görünecek. Kısmın sonunda liderlik tablosundaki son konumunuz kaydedilecek ve kazandığınız Kısım Kademesi Rozeti'nde sergilenecek.






MOD GÜNCELLEMELERİ

• Oyun içindeki silah dükkânına art arda tıklama sınırlaması geldi. Oyuncular kısa bir süre içinde çok defa tıklayarak bir şeyler satın aldığında performans sorunları yaşanabiliyordu.
► Bu, çoğu modda hafif bir sınırlama. En katı uygulandığı yerse Ölüm Kalım Savaşı modu.





GİDERİLEN HATALAR

• Oyuncuların ses çıkarmadan Spike yerleştirmesine olanak tanıyan bir hata giderildi (Hatadan haberdar olmamızı sağladığın için teşekkürler Reddit kullanıcısı).
• Sova'nın Baykuş Dron bakış açısı veya Cypher'ın kamera bakış açısından çıkan oyuncuların hareket edememesine sebep olan bir hata giderildi (bunun için sana, sana ve sana teşekkür ederiz).
• Oyuncuların Cypher'ın kamera bakış açısından çıkmasını veya fare imlecini oynatmasını engelleyen hata giderildi (sana ve sana teşekkür ederiz).
• Alınan silahların üst üste binmesine ve dolayısıyla ajanın iki silahı da almaya çalışmasına sebep olan hata giderildi.
• Sohbet kutusunun oyun sırasında açık kalmasına sebep olan hata giderildi.
• Ölüm Kalım Savaşı'nda tüm rakipler susturulduğu halde rakip mesajlarının hâlâ görünmesine sebep olan hata giderildi.
• Sıradan sıklıkla çıkan oyunculara her zaman olması gereken şiddette sıra kısıtlama cezalarının uygulanmamasına sebep olan hata giderildi.
• Terfi ekranında sürenin olması gerekenden daha kısa görünmesine sebep olan hata giderildi.
• Bazı yerlerde Ölümsüzlük simgesinin yanlış görünmesine sebep olan hata giderildi.
• Bazı dillerde oyun sonu ekranı, lobi ve karşılaşma geçmişi ekranındaki yazıların • okunmasını zorlaştıran yerelleştirme hataları giderildi.
• Brimstone ve Jett'in attığı dumanın içinde oyuncu hedefe görünebilir olduğu halde bazı yeteneklerin çalışmamasına sebep olan hata giderildi.
• Omen'ın Gizli Adım yeteneğiyle uzak mesafeler hedeflendiğinde ajanın köşelere takılıp kalmasına sebep olan hata giderildi.
• Yoru Fake At yeteneğini bir ışınlayıcının içinden geçirdikten sonra atılan nesnenin, nesneye ait ses yerine ajanın sesini tetiklemesine sebep olan hata giderildi.
• Skye'ın İzsüren yeteneğinin Split'teki B Bölgesi'de bulunan çelik halat platformundaki rakipleri bulamamasına sebep olan hata giderildi.
• Yoru'nun Çatkapı yeteneğini kullanırken haritanın farklı yerlerinde takılı kalmasına sebep olan hata giderildi.
• Sova'nın Baykuş Dron yeteneğini kullandıktan sonra yanlış yürüme animasyonuyla hareket etmesine sebep olan hata giderildi.
• Omen'ın Gölgelerin İçinden yeteneği için haritada bir konum seçtikten hemen sonra kuşandığı eşyalar arasında geçiş yapabilmesine sebep olan hata giderildi.
• Zayıf ağ bağlantısı koşullarında Karanlık Örtü kullanırken Omen'ın kamerasının düşmesine sebep olan hata giderildi.
• Icebox'taki Spike bölgelerinde Sage'in duvarının üzerine Spike kurulabilmesine izin veren hata giderildi.
• Flaş etkisiyle kör olunduğunda görülen ilk görsellerin parlaklığı azaltıldı.
Son Düzenleme: 03-02-2021, 02:22, Düzenleyen: Bekra.
Cevapla
#3
bence çok güzel olmuş dansöz gibi oynuyorlardı
Cevapla

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da
Task