Valorant // Yama notları 2.03

Konu

#1
Bu yamada, fazla sayıda alanda kuvvetli olan Stinger'ı daha mütevazı kılarak biraz ustalık gerektirmesini sağlıyoruz.
Ayrıca Marshal ve Frenzy'nin bedellerinde ayarlamalar yapıyoruz.

Konumuzda bahsedeceğimiz "2.03" yaması Şubat ayının 18'inde 1.1 GB güncelleme olarak gelecek. Ayrıca Reyna karakterini ana karakteri olarak
benimsemiş kişileri azıcıkta olsa kızdırabilecek bir haber ile de mutlu edebilecek bir buff/nerf var.


İsterseniz lafı dolandırmadan yama notlarımıza geçelim.






[Resim: 1613579026047_20.3.png]









[Resim: 1613579276200_Ajan.png]

[Resim: 1613577681173_reyna.png]

Reyna

Reyna karakterimiz düellocu olmakla beraber 3 skille sahip. Kem göz'ü, Sömür ve Azlet skilleri vardır. Bu skilleri ile clutch oyunlarında yüksek avantaja sahiptir. Fakat yeni gelen yama ile 2 tane nerf, 1 tane de buff aldı.

[Resim: 1613580716233_803074633032138762.png]Maksimum Azlet ve Sömür yeteneklerinin yükü 4'ten 2'ye düşürüldü

[Resim: 1613580716233_803074633032138762.png]Sömür ve Azlet yüklerinin bedeli 100'den 200'e çıktı.

[Resim: 1613580716233_803074633032138762.png]Assist aldığınız düşmandan 3 saniye boyunca süren ruh küresi düşecek.



[Resim: 1613577787890_yoru.png]

Yoru

Yoru karakterimiz 2.0 yaması ile Valorant'a eklendi. Düellocu olan bu karakter 3 adet skille ve 1 adet ise ultiye sahip. Fake, çatkapı ve flash yeteneğiyle öne çıkıyor. Yeni gelen yama ile Yoru üzerinde önemli oynamalar olduğunu -bence- söylenemez.


Çatkapı yeteneği üzerinde,

[Resim: 1613580716233_803074633032138762.png]Mini haritada hareket eden Çatkapı'nın küresinin düşmanlar tarafından görülebileceği menzil artık haritada belirtiliyor.

[Resim: 1613580716233_803074633032138762.png]Düşmanların Çatkapı'nın ışınlanma sesini duyabileceği menzil artık mini haritada görebilecek.


Boyutlararası geçiş (ulti)

[Resim: 1613580716233_803074633032138762.png]Boyutlararası geçiş yaparken Yoru'nun mini haritası gözükmeyecek.

[Resim: 1613580716233_803074633032138762.png]Boyutlararası geçiş sırasında Yoru'nun görüş menzilinin içindeki düşmanlar mini haritada takım arkadaşlarına da görünür olacak.

[Resim: 1613580716233_803074633032138762.png]Boyutlararası geçiş, düşmanlarınızın hareketlerini engelleyemeyecek.



[Resim: 1613578326357_brim.png]

Brimstone
Brimstone karakterimiz hakkında önemli güncelleme yok fakat not düşmek istedik.


Yakıcı

[Resim: 1613580716233_803074633032138762.png]
Yakında başka sesler ve olaylar olduğu sırada Yakıcı'nın yanmayı sürdüren alevlerinin sesini duymak artık daha kolay.



[Resim: 1613578646450_pho.png]

Phoenix
Phoenix karakterimiz hakkında önemli güncelleme yok fakat not düşmek istedik.



Yakar Top

[Resim: 1613580716233_803074633032138762.png]Yakında başka sesler ve olaylar olduğu sırada Yakar Top'un yanmayı sürdüren alevlerinin sesini duymak daha kolay.




[Resim: 1613579354742_silah.png]



[Resim: 1613579718232_marshall.png]

Marshall

Marshall'ın keskin nişancı tüfeği olarak etkisini pekiştirmek adına oyuncunun yakınlaştırırken sahip olduğu hareket hızının arttırılması kararı alındı. Valorant'ın amacı Marshall'ın güçlü, hızlı ve bir anda vur kaç yapabilecek silah olmasını istiyorlar. Bu düzenleme ile silahın bedeli de biraz azaldı çünkü Marshall diğer silahlar kadar çok yönlü değil.


[Resim: 1613580716233_803074633032138762.png]Silahın dürbünü açık iken hareket hızının normal hareket hızına oranı %76'dan %90'a çıktı.

[Resim: 1613580716233_803074633032138762.png]Silahın fiyatı 1100'den 1000'e düşürüldü.

[Resim: 1613580716233_803074633032138762.png]Nişan alırken yakınlaştırma oranı 2,5x'den 3,5x'e çıktı.








[Resim: 1613579718233_stinger.png]

Stinger
Stinger bir süredir OP silahtı ve her ne kadar oyunun her aşamasında gözdağı veriyor olmasını sevseler de pek çok alanda fazla kuvvetliydi. Valorant bu silahın tam otamatik atış hızını biraz düşürerek doğrudan hasar verme imkanını azalttı. Aynı zamanda iki atış moduna da saçılma veya geri tepme eklendi. Böylelikle tüm silah modlarında atış yapmak için menzil miktarını ayırt edilebilir kıldı ve silahın ustalık gerektirmesini sağladılar. 



[Resim: 1613580716233_803074633032138762.png]Silahın fiyatı 1000'den 1100'e yükseldi.

[Resim: 1613580716233_803074633032138762.png]Tam otomatik modun atış hızı saniyede 16 mermi atabilecek şekilde 18'den 16'ya düşürüldü.

[Resim: 1613580716233_803074633032138762.png]Tam otomatik moddayken eskiden 6. mermide maksimum saçılma oranına artık 4. mermide ulaşıyor.

[Resim: 1613580716233_803074633032138762.png]Tam otomatik modda silahın yukarı doğru (dikey) geri tepme oranı düzenlendi ve 3. mermiden sonra yukarı doğru daha şiddetli sekecek hale getirildi.

[Resim: 1613580716233_803074633032138762.png]Tam otomatik modda yatay geri tepmenin mermi koruması oranı 4'ten 3'e düşürüldü.

[Resim: 1613580716233_803074633032138762.png]İlk seri atıştan sonra dikey geri tepme oranı daha şiddetli olacak şekilde düzenlendi.

[Resim: 1613580716233_803074633032138762.png]İlk seri atıştan sonraki seri atışların hata payı arttırıldı.

[Resim: 1613580716233_803074633032138762.png]Seri atış modundaki sıfırlanma süresi 0,45'den 0,40'a azaltıldı.



[Resim: 1613579718231_frenzy.png]

Frenzy

Frenzy silahı tabanca ellerinin neredeyse vazgeçilmezi olma yolunda. Valorant Frenzy tabancasının fiyatını arttırarak satın alınma oranını nasıl etkileyeceğini merak ediyor.


[Resim: 1613580716233_803074633032138762.png]Silahın fiyatı 400'den 500'e yükseldi.




[Resim: 1613580591599_Mod.png]

[Resim: 1613582921695_t%C4%B1rman.png]

Tırmanış Modu

Tırmanış modu oyuna geldi! Bu 5'e 5'lik, hızlı (yaklaşık 8 dakika süren) ve yüksek tempolu bir oyun modu. Takımınızla daha az güçlü silah ve yeteneklere geçiş yapmak için yarışacaksınız. oyunda kullanacağınız silah ve yeteneklere geçiş yapmak için yarışacaksınız. Oyunda kullanacağınız silah ve yetenekler büyük bir mühimmat havuzundan seçildiği için karşılaşmadan karşılaşmaya değişecek. Bir karşılaşmada iki takım için belirlenen silah ve yetenek listesi her zaman birbiriyle aynı olacak.


[Resim: 1613582431889_803074632969486336.png]Tırmanış'ta sosyal oynamayı teşvik eden ve düşük stresli ortamda tüm silahlarla talim yapmanıza olanak tanıyan hızlı ve eğlenceli bir mod tasarlandı. Valorant'taki her şeyi önünüze serebileceğiniz kısa ve biraz da çılgınca bir mod olunması istendi. 

[Resim: 1613582431889_803074632969486336.png]Modun ne kadar süreyle oyunda kalacağı henüz belli değil. Fakat Valorant oyuncularının ilgisine bağlı olarak mümkün olduğunca uzun süre oyunda tutulacak.




[Resim: 1613582847157_rekabet.png]

[Resim: 1613583117158_afk.png]

AFK

Maç içinde AFK olan kullanıcılar için yeni önlem getirildi.


[Resim: 1613582431889_803074632969486336.png]Dereceli karşılaşmalarda uzun bir süre (şu an için 6 veya daha fazla tur boyunca) AFK kalmak artık 8 KP kaybetmenize sebep olacak.

Bilgisayarınız, internet sağlayıcınız vb. sebeplerden dolayı oyunda sorun yaşayabileceğinizin farkındalar, bu nedenle de bir iki tur kaçırdığınız için hemen sizi cezalandırmıyorlar. Fakat oyuncuların dereceli karşılaşmalarda AFK halindeyken oyuna dönmesini teşvik etmek için böyle bir önlem aldılar.



[Resim: 1613583117160_KISIM.png]

[Resim: 1613582431889_803074632969486336.png]Kısım kademesi rozeti artık en iyi dokuzuncu galibiyetinizi değil en iyi galibiyetinizi gösterecek.

"Detaylı bilgi için"




[Resim: 1613583682313_oynan%C4%B1%C5%9F.png]

[Resim: 1613582431889_803074632969486336.png]Timing zamanlama

[Resim: 1613582431889_803074632969486336.png]Öldükten sonra ekranın kararma süresi 1,75 saniyeden 1,5 saniyeye düşürüldü.

Tam siyah ekranda geçirilen süre eklendi. 0,25 saniye.

Kamera hareketleri, özellikle de kötü ağ bağlantısı koşulları için büyük oranda iyileştirildi.

2.03 Yamasından önce, ölüm sırasında kamerasının titrediğini fark edenler olmuş. Bu hata üzerinde çalışmalar sürüyor. Muhtemelen yeni gelen yamayla çözülebilir.




[Resim: 1613583896578_Ba%C5%9Fl%C4%B1ks%C4%B1z-2.png]

Yoru'nun kopyasının ayak seslerinin, ajanının kendi ayak seslerinden biraz daha farklı olmasıyla ilgili hata giderildi.

Cypher'ın siber kafes yeteneğinin hasar alınca mini haritadaki simgesinin kaybolmasıyla ilgili hata giderildi.

Sova'nın baykuş dronunun bazı harita öğelerinin içinden geçerek bunların öteki tarafını görebilmesine sebep olan hata giderildi.

Görüşü kısıtlanmış oyuncuların, görüşünü kısıtlaması gereken duman bulutlarının içinde anlık görebilmesine sebep olan hata giderildi.

Sky İzsürenler'i çağırdığı sıradaki belli bir anda öldürüldüğünde İzsürenler'in çalışmamasına sebep olan hata giderildiGüçlendirmeler etkinleştiği sırada boyutlararası geçişten çıkan yorunun herhangi bir silah veya yetenek kuşanmasını engelleyen hata giderildi.

Killjoy'un tecrit yeteneğinin belli koşullarda Sage'in bariyer küresinin içine yerleştirebilmesini sağlayan hata giderildi.

Bariyer küresi, killjoy'un ultisinin üzerine koyulursa, duvarın killjoyun ultisiyle kesişen bölümü yıkılacak.

Yoru'nun, Çatkapı'nın süresi tam dolarken ışınlandığında haritadan ayrılarak sonsuzluğa düşüp ölmesine sebep olan hata giderildi.

Yoru'nun kopyasının bazen yerin içinden geçerek boşluğa düşmesine sebep olan hata giderildi.

Oyun sonu ekranında artık "Tur başında ortalama yetenek kullanımı" 0 olarak gözükmeyecek.

Bazı nesneleri (Cypher'ın kamerası, Sova'nın dronu vb.) aynı kare içinde elinize alıp bir yere bıraktığınızda tüm giriş komutlarının ve ajanın baktığı yönün kilitlenmesine sebep olan hata giderildi.

Bazı ayarların oyun içinde görünmesine engel olan hata giderildi.

Artık herhangi bir renk körlüğü modunu açtığınızda mini haritadaki oyuncu simgeniz beyaz renkte görünecek.

Oyuncuların küreleri kullanırken veya Spike yerleştirirken takılıp kalmasına sebep olan hatalar giderildi.
Son Düzenleme: 17-02-2021, 11:50, Düzenleyen: batu.
Cevapla
#2
Çok iyisin batu sayende patch notlarını detaylı bir şekilde öğrendim Allah Razı Olsun
Cevapla
#3
Lan marshala naptınız amk kar99 olmuş
Cevapla
#4
yaa stringere nerf gelmeseydi iyiydi Sad
Cevapla
#5
Harika bir paylaşım olmuş.
Cevapla
#6
marshall > op xd
Cevapla

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da